Simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației reprezintă unul dintre obiectivele pe care Consiliul Județean Bacău le vizează prin implementarea proiectului Servicii publice de calitate la nivelul Județului Bacău.
Concret, proiectul vizează digitalizarea prin cele 3 componente:
- o nouă interfață a site-ului Consiliului Județean - adaptată pentru toate tipurile de dispozitive;
- un portal de servicii electronice pentru cetățeni;
- o platformă internă utilizată de aparatul de specialitate al instituției - pentru elaborarea și gestionarea documentelor.
Astfel, băcăuanii beneficiază de o alternativă la modul clasic de livrare a serviciilor pentru cetățeni. Un pas esențial pentru digitalizare este preluarea documentelor și datelor în format electronic. În mod evident, extinderea gamei de servicii electronice oferite, va crește eficiența activității administrative în tratarea solicitărilor venite către instituția noastră [ vezi video ].
Accesând portalul de servicii electronice cetățenii pot transmite online petiții și reclamații administrative.
Transmiterea solicitărilor se poate face prin încărcarea online a documentelor, fără a mai necesară deplasarea la instituție.
Pentru operativitate, stadiul solicitărilor înregistrate pe portal se poate urmări online.
O altă componentă o reprezintă digitalizarea arhivei Consiliului Județean Bacău ceea ce înseamnă acces rapid și facil la documentele din arhivă.
Relaţia de parteneriat între administraţia publică şi dumneavoastră - cetățeni reprezintă pentru Consiliul Județean o prioritate! Prin implicarea dvs. în mod activ, prin sugestii și propuneri, îmbunătățim calitatea serviciilor oferite comunităţii locale.