Daniela Marinescu

Politica de confidențialitate  - Aplicație Transport Județean Bacău

Ultima actualizare 08 august 2024

Această notificare de confidențialitate pentru Consiliul Județean Bacau („noi”, „ne” sau „nostru”) descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, utiliza și/sau împărtăși („procesa”) informațiile dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre („Servicii”), cum ar fi atunci când:

  • Descărcați și utilizați aplicațiile noastre mobile dezvoltate si publicate de către si Donau Software (Transport Județean Bacau) sau orice altă aplicație a noastră care leagă la această notificare de confidențialitate.
  • Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente.

Întrebări sau nelămuriri? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și alegerile dumneavoastră de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă aveți în continuare întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la csjbacau@csjbacau.ro

REZUMATUL PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat oferă puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte utilizând cuprinsul de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.
Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați pe Serviciile noastre, putem procesa informații personale în funcție de cum interacționați cu noi și Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați.
Procesăm informații personale sensibile? Putem procesa informații personale sensibile atunci când este necesar cu consimțământul dumneavoastră sau altfel permis de legea aplicabilă.
Colectăm informații de la terți? Putem colecta informații din baze de date publice, parteneri de marketing, platforme de social media și alte surse externe.
Cum procesăm informațiile dumneavoastră? Procesăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru prevenirea securității și a fraudei și pentru a ne conforma legii. Putem procesa, de asemenea, informațiile dumneavoastră pentru alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră. Procesăm informațiile dumneavoastră doar atunci când avem un motiv legal valid pentru a face acest lucru.
În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem împărtăși informații în situații specifice și cu terțe părți specifice..
Cum păstrăm informațiile dumneavoastră în siguranță? Avem procese și proceduri organizaționale și tehnice în vigoare pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale. Totuși, nicio transmisie electronică pe internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră.
Care sunt drepturile dumneavoastră? În funcție de locația dumneavoastră geografică, legea aplicabilă de confidențialitate poate însemna că aveți anumite drepturi în ceea ce privește informațiile dumneavoastră personale.
Cum vă exercitați drepturile? Cel mai ușor mod de a vă exercita drepturile este să vizitați https://www.csjbacau.ro/ sau să ne contactați. Vom lua în considerare și vom acționa în conformitate cu orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Doriți să aflați mai multe despre ce facem cu informațiile pe care le colectăm? Consultați notificarea de confidențialitate în întregime.

CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informații personale pe care ni le divulgați

Pe scurt: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați.
Colectăm informații personale pe care ni le furnizați voluntar atunci când vă înregistrați, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activități pe sau când ne contactați.

Informații personale furnizate de dumneavoastră

Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și cu Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • nume
  • numere de telefon
  • adrese de e-mail
  • parole

Informații sensibile

Atunci când este necesar, cu consimțământul dumneavoastră sau permis de legea aplicabilă, procesăm următoarele categorii de informații sensibile:

  • CNP sau alte identificatoare guvernamentale
  • date despre studenți

Date de plată

Putem colecta date necesare pentru a procesa plata dumneavoastră dacă alegeți să faceți achiziții, cum ar fi numărul instrumentului de plată și codul de securitate asociat cu instrumentul dumneavoastră de plată. Toate datele de plată sunt gestionate și stocate de Banca Transilvania. Puteți găsi link-ul lor de notificare de confidențialitate aici: https://btepos.ro/politica-de-confidentialitate.

Date din aplicație

Dacă utilizați aplicația noastră/noastre, putem colecta, de asemenea, următoarele informații dacă alegeți să ne furnizați acces sau permisiune:

  • Informații de geolocație. Putem solicita accesul sau permisiunea de a urmări informații bazate pe locație de pe dispozitivul dumneavoastră mobil, fie continuu, fie în timp ce utilizați aplicația noastră/noastre mobile, pentru a furniza anumite servicii bazate pe locație. Dacă doriți să schimbați accesul sau permisiunile noastre, puteți face acest lucru în setările dispozitivului dumneavoastră.
  • Datele dispozitivului mobil. Colectăm automat informații despre dispozitiv (cum ar fi ID-ul dispozitivului mobil, modelul și producătorul), sistemul de operare, informații despre versiunea și configurarea sistemului și date despre performanța aplicației, adresa IP și locația, datele browser-ului și alte date ale sistemului.
  • Notificări Push. Putem solicita să vă trimitem notificări push cu privire la contul sau anumite caracteristici ale aplicației noastre/noastre mobile. Dacă doriți să renunțați la primirea acestui tip de comunicări, le puteți dezactiva în setările dispozitivului dumneavoastră.

Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea aplicației noastre/noastre mobile, pentru depanare și pentru scopuri de raportare internă.
Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne anunțați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații – cum ar fi adresa dumneavoastră IP și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului – sunt colectate automat când vizitați Serviciile noastre.
Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dumneavoastră specifică (cum ar fi numele sau informațiile dumneavoastră de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browserului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, URL-urile de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în principal pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre și pentru scopuri de analiză internă și raportare.
La fel ca multe afaceri, colectăm și informații prin cookie-uri și tehnologii similare.
Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Date despre jurnal și utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de serviciu, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișiere de jurnal. În funcție de cum interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dumneavoastră IP, informații despre dispozitiv, tip de browser și setări și informații despre activitatea dumneavoastră în Servicii (cum ar fi ștampilele de dată/oră asociate utilizării dumneavoastră, paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi ce funcții utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „crash dumps”) și setările hardware).
  • Date despre dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date despre dispozitiv pot include informații precum adresa dumneavoastră IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informațiile despre configurația sistemului.
  • Date de localizare. Colectăm date de localizare, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dumneavoastră, care pot fi precise sau imprecise. Cât de multe informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, putem folosi GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocație care ne spun locația dumneavoastră curentă (pe baza adresei dumneavoastră IP). Puteți renunța la permisiunea de a colecta aceste informații fie respingând accesul la informații, fie dezactivând setarea Locație pe dispozitivul dumneavoastră. Totuși, rețineți că, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

Informații colectate din alte surse

Pe scurt: Putem colecta date limitate din baze de date publice, parteneri de marketing și alte surse externe.
Pentru a ne îmbunătăți capacitatea de a vă furniza marketing, oferte și servicii relevante și pentru a actualiza înregistrările noastre, putem obține informații despre dumneavoastră din alte surse, cum ar fi baze de date publice, parteneri de marketing, programe comune de marketing, platforme de social media și alte surse terțe. Aceste informații includ adrese poștale, titluri de muncă, adrese de e-mail, numere de telefon, date despre intențiile (sau comportamentul) dumneavoastră de a cumpăra, adrese de protocol Internet (IP), profile de social media, URL-uri de social media și profiluri personalizate, în scopuri de publicitate direcționată și promovarea evenimentelor.

CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Procesăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru prevenirea securității și a fraudei și pentru a ne conforma legii. De asemenea, putem procesa informațiile dumneavoastră pentru alte scopuri cu consimțământul dumneavoastră.
Procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru o varietate de motive, în funcție de cum interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

  • Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a administra conturile de utilizator. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a vă ajuta să creați și să vă autentificați contul, precum și să menținem contul dumneavoastră în stare de funcționare.
  • Pentru a răspunde la solicitările utilizatorilor/oferi asistență utilizatorilor. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a răspunde la solicitările dumneavoastră și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu Serviciile solicitate.
  • Pentru a trimite comunicări administrative. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
  • Pentru a îndeplini și administra comenzile dumneavoastră. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a îndeplini și administra comenzile, plățile, returnările și schimburile realizate prin Servicii.
  • Pentru a administra trageri la sorți și competiții. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a administra trageri la sorți și competiții atunci când alegeți să participați la competițiile noastre.
  • Pentru a livra și facilita livrarea de servicii către utilizator. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza serviciul solicitat.
  • Pentru a răspunde la solicitările legale și a preveni daunele. Putem procesa informațiile dumneavoastră personale pentru a răspunde la solicitările legale și a preveni daunele.
  • Pentru a ne respecta obligațiile legale. Putem procesa informațiile dumneavoastră acolo unde considerăm necesar sau adecvat pentru a ne conforma obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau dezvăluirea informațiilor dumneavoastră ca dovadă în litigiile în care suntem implicați.

PE CE BAZE LEGALE NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

Pe scurt: Procesăm informațiile dumneavoastră personale doar atunci când credem că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică, bază legală) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dumneavoastră, pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii pentru a încheia sau executa obligațiile noastre contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.
Dacă vă aflați în UE sau Marea Britanie, această secțiune se aplică pentru dumneavoastră.
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR-ul din Marea Britanie ne cer să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a procesa informațiile dumneavoastră personale. Prin urmare, este posibil să ne bazăm pe următoarele baze legale pentru a procesa informațiile dumneavoastră personale:

  • Consimțământ. Putem procesa informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică, consimțământul) de a utiliza informațiile dumneavoastră personale în scopuri specifice. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Click aici pentru a afla mai multe.
  • Îndeplinirea unui contract. Putem procesa informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a îndeplini obligațiile noastre contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la solicitarea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
  • Interese legitime. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când considerăm în mod rezonabil că este necesar pentru a ne atinge interesele comerciale legitime și aceste interese nu sunt suprasolicitate de interesele sau drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale. De exemplu, putem procesa informațiile dumneavoastră personale pentru unele dintre scopurile descrise pentru a:
    • Trimiteți utilizatorilor informații despre oferte speciale și reduceri pe care le putem avea;
    • Dezvolta și afișa conținut și publicitate personalizate, pe baza intereselor și preferințelor dumneavoastră profesionale;
    • Analiza cum sunt utilizate Serviciile noastre pentru a putea le îmbunătăți pentru a implica și reține utilizatorii;
    • Diagnostica probleme și/sau preveni activități frauduloase;
    • Înțelege cum utilizatorii noștri utilizează produsele și serviciile noastre pentru a putea îmbunătăți experiența utilizatorului.
  • Obligații legale. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când considerăm că este necesar pentru a ne conforma obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau dezvăluirea informațiilor dumneavoastră ca dovadă în litigiile în care suntem implicați.
  • Interese vitale. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când considerăm că este necesar pentru a proteja interesele dumneavoastră vitale sau interesele vitale ale unei alte persoane, cum ar fi situațiile care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.

CÂND ȘI CU CINE VOM ÎMPĂRȚI INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

Pe scurt: Putem împărtăși informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele categorii de terțe părți.
Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Putem împărtăși datele dumneavoastră cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractanți sau agenți care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a face acest lucru. Avem contracte în vigoare cu furnizorii noștri, care sunt concepute pentru a ajuta la protejarea informațiilor dumneavoastră personale. Aceasta înseamnă că nu pot face nimic cu informațiile dumneavoastră personale decât dacă le-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, nu vor împărtăși informațiile dumneavoastră personale cu nicio organizație decât dacă le-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, se angajează să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le rețină pentru perioada pe care le-am instruit. Categoriile de terți cu care putem împărtăși informațiile personale sunt după cum urmează:

  • Rețele publicitare
  • Afiliati de marketing
  • Instrumente de analiză a performanței
  • Furnizori de stocare în cloud
  • Furnizori de livrare de comenzi
  • Procesatori de plăți
  • Furnizori de testare a produselor
  • Instrumente de vânzări și marketing
  • Instrumente de socializare
  • Furnizori de servicii de informare a utilizatorilor
  • Furnizori de infrastructură tehnică și IT

De asemenea, este posibil să fie nevoie să împărtășim informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

  • Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor pentru orice fuziune, vânzare a activelor companiei, finanțare sau achiziție a întregii noastre afaceri sau unei părți din aceasta către o altă companie.
  • Afiliati. Putem împărtăși informațiile dumneavoastră cu afiliații noștri, caz în care vom solicita afiliaților să respecte această politică de confidențialitate. Afiliații includ societatea noastră mamă și orice filiale, parteneri de joint venture sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt sub control comun cu noi.
  • Parteneri de afaceri. Putem împărtăși informațiile dumneavoastră cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
  • Alți Utilizatori. Atunci când împărtășiți informații personale (de exemplu, prin postarea de comentarii, contribuții sau alt conținut la Serviciile noastre) sau interacționați în alt mod cu zonele publice ale Serviciilor, astfel de informații personale pot fi vizualizate de către toți utilizatorii și pot fi distribuite public în afara Serviciilor în perpetuitate. Dacă interacționați cu alți utilizatori ai platformei noastre de socializare și vă înregistrați prin intermediul unei rețele de socializare (cum ar fi Facebook), contactele dumneavoastră de pe rețeaua de socializare vor vedea numele, fotografia de profil și descrierile activității dumneavoastră. În mod similar, alți utilizatori vor putea vizualiza descrierile activității dumneavoastră, comunica cu dumneavoastră în cadrul Serviciilor noastre și vizualiza profilul dumneavoastră.

CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această politică de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.
Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această politică de confidențialitate, cu excepția cazului în care este necesară o perioadă mai lungă de păstrare sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această politică nu va necesita să păstrăm informațiile dumneavoastră personale mai mult de 90 de zile.
Atunci când nu avem o nevoie comercială legitimă continuă de a procesa informațiile dumneavoastră personale, fie vom șterge, fie vom anonima astfel de informații, fie, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, pentru că informațiile dumneavoastră personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dumneavoastră personale și le vom izola de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.

CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne propunem să protejăm informațiile dumneavoastră personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizaționale și tehnice.
Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și eforturilor de a securiza informațiile dumneavoastră, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea înfrânge securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră. Deși vom face tot posibilul pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul dumneavoastră risc. Ar trebui să accesați Serviciile doar într-un mediu securizat.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (UK) și Canada, aveți drepturi care vă permit un acces mai mare și control asupra informațiilor dumneavoastră personale. Vă puteți revizui, schimba sau închide contul în orice moment.
În unele regiuni (cum ar fi SEE, UK și Canada), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; și (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, puteți avea, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Pentru a face o astfel de solicitare, vă rugăm să utilizați detaliile de contact furnizate mai jos. Vom lua în considerare și vom acționa în conformitate cu orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale și aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea sa, nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale efectuată în baza motivelor legale de prelucrare, altele decât consimțământul.
Dacă sunteți rezident în SEE sau în UK și credeți că prelucrăm ilegal informațiile dumneavoastră personale, de asemenea, aveți dreptul să vă plângeți autorității locale de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi detaliile de contact aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.
Dacă sunteți rezident în Elveția, detaliile de contact pentru autoritățile de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html
Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor Web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, de obicei puteți alege să setați browserul să elimine cookie-urile și să le respingă. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să respingeți cookie-urile, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea pe bază de interese din partea agenților de publicitate de pe Serviciile noastre, vizitați http://www.aboutads.info/choices/.

CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DO-NOT-TRACK

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track („DNT”) sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dumneavoastră de confidențialitate pentru a nu avea date despre activitățile de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, nu răspundem în prezent la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. Dacă este adoptat un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să-l urmăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei politici de confidențialitate.

AVEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI POLITICI?

Pe scurt: Da, vom actualiza această politică după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.
Este posibil să actualizăm această politică de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată „Revizuită” actualizată, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce va fi accesibilă. Dacă facem modificări semnificative la această politică de confidențialitate, vă putem notifica fie prin afișarea unui aviz proeminent al acestor modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să revizuiți frecvent această politică de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.

CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEASTĂ POLITICĂ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această politică, ne puteți trimite un e-mail la csjbacau@csjbacau.ro sau prin poștă la:
Consiliul Județean Bacau
Calea Mărăşeşti nr. 2, cod 600017
Municipiul Bacău
Judeţul Bacău

CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

Pe baza legilor aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dumneavoastră, de a modifica aceste informații sau de a le șterge în anumite circumstanțe. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dumneavoastră personale, vă rugăm să trimiteți un formular de solicitare la adresa csjbacau@csjbacau.ro.  Vom răspunde solicitării dumneavoastră în termen de 30 de zile.

Close Search Window