În perioada 13–16 noiembrie 2014, Consiliul Judetean Bacau, prin intermediul Serviciului Public Judetean pentru Promovarea Turismului si Coordonarea Activitatii de Salvamont Bacau a participat la Târgul de Turism al României. Organizat la Complexul Expozitional ROMEXPO – Bucuresti, cel mai mare târg national dedicat industriei turismului s-a axat pe promovarea obiectivelor turistice destinate sezonului de iarna.
Unul dintre punctele de atractie propus de catre Judetul Bacau a fost Pârtia de schi Nemira realizata cu fonduri europene prin proiectul „Schi Parc Slanic Moldova”. Acesta a fost finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 – Dezvoltarea durabila si promovarea turismului; DMI 5.2 - Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice. Proiectul a fost realizat de Judetul Bacau în parteneriat cu Orasul Slanic Moldova. Turistii care au vizitat standul au fost invitati sa schieze în primul sezon de iarna de când au fost receptionate lucrarile. Aspectele legate de dotarile pârtiei au atras atentia schiorilor, mai ales existenta iluminatului nocturn, care le da posibilitatea de a practica schiul, dupa lasarea întunericului. Gradul de dificulate al pârtiei fiind scazut, a fost considerat un punct pozitiv de catre cei care nu au practicat acest sport de iarna. Toti turistii au primit pliante unde au gasit informatii esentiale pentru a-i motiva sa viziteze Pârtia de schi Nemira.
Printre alte obiective s-au numarat si cele promovate în cadrul proiectului ProBacTur, „Promovarea judetului Bacau (ProBacTur) ca destinatie turistica: agrement, sanatate, cultura”. Implementat în perioada 2011-2013 proiectul a fost finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara „Dezvoltarea durabila si promovarea turismului”, DMI 5.3 „Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, în scopul cresterii atractivitatii României ca destinatie turistica”. Prin acest proiect au fost concepute machete pentru diverse materiale de promovare, care au fost folosite pentru materialele prezentate la târg. Zona Slanic Moldova a fost principala atractie, turistii solicitând mai multe informatii despre cum pot petrece momente placute în acest oras.