Autentificare
Utilizator:
Parola:

PROIECT: ”DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII HARDWARE ȘI SOFTWARE PENTRU OFERIREA DE SERVICII DE E-ADMINISTRAȚIE, INCLUSIV GESTIONAREA REGISTRULUI AGRICOL ÎN JUDEȚUL BACĂU”, cod SMIS 48412

 

Obiectivul general îl reprezintă creşterea eficienţei serviciilor publice adresate cetăţenilor şi mediului de afaceri de pe raza UAT-urilor partenere cu privire la informaţiile din domeniul agricol şi implementarea de tehnologii informaţionale (a unor aplicaţii informatice) care să contribuie la o gestiune mai bună a datelor legate de posesia şi folosinţa terenurilor agricole. În continuare, Consiliul Judeţean va fi denumit LIDER de parteneriat iar cele 15 UAT-uri partenere sunt:

  • Comuna Cleja
  • Comuna Colonești
  • Comuna Coțofănești
  • Comuna Dealu Morii
  • Comuna Găiceana
  • Comuna Motoșeni
  • Comuna Nicolae Bălcescu
  • Comuna Orbeni
  • Comuna Pâncești
  • Comuna Podu Turcului
  • Comuna Sascut
  • Comuna Ungureni
  • Comuna Valea Seacă

Obiective specifice

  • Crearea unui sistem electronic de tip e-administraţie la nivelul Consiliului Judeţean şi a UAT-urilor partenere pentru furnizarea unui număr de 4 servicii electronice interactive noi către cetăţeni, mediul de afaceri şi administraţie publică folosind mijloace moderne IT care să atingă un nivel de sofisticare 5.

  • Eficientizarea activităţilor interne ale instituţiei publice care contribuie la furnizarea respectivelor servicii electronice prin implementarea Registrului Agricol în format electronic şi sistem GIS integrat cu Registru Agricol la Consiliul Judeţean pentru UAT partenere;

  • Realizarea inventarului digital (GIS) al terenurilor de pe raza UAT-urilor partenere şi corelarea lor cu informaţiile din Registrul Agricol şi Impozite şi Taxe;

  • Implementarea unei platforme comunicaţionale la nivelul UAT-urilor partenere care să reducă costurile de comunicare între partenere folosind mijloace electronice.

Actualizat la data de: 05/08/2015

Cautare
Curs Valutar
Click pentru cursul valutar...
Vremea
Click pentru vreme...
Copyright © 2006-2015 SOBIS Solutions. Powered by SOBIS Portal.